Gratis verzending

Veel gestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen volg je deze stappen:

1 Shop online en bestel de gewenste artikelen.

2 Ga naar afrekenen en vul de gevraagde gegevens in.

3 Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.

 Onze webshop accepteert betalingen via iDeal, PayPal of Bancontact. Bij de laatste stap van het bestelproces komen deze opties beschikbaar en jij kan zelf de gewenste betaalmethode kiezen. Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief btw.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Indien de betaling al heeft plaatsgevonden kunnen wij aan de inhoud van het pakket helaas niets meer wijzigen, dit omdat het pakket direct het verwerkingsproces in gaat.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland hanteren wij gratis verzending! Voor bestellingen binnen België hanteren wij €3,99 verzendkosten.

Bezorgen en retourneren

Wat is de levertijd van mijn bestelling?


Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, wij verzenden al onze pakketten binnen 24 uur! Zo zorgen wij dat jij jouw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst mag nemen! Wij hanteren hierdoor een levertermijn van 2 tot uiterlijk 3 werkdagen binnen Nederland en België.

Met welke bezorgservice verzenden jullie?


Postpakketjes binnen Nederland en België worden verzonden met PostNL. De track en trace zal worden verstuurd op het moment dat wij het pakket hebben overgedragen aan PostNL.

Wat als ik niet thuis bent?


Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geeft PostNL het af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Als wij je e-mailadres hebben ontvangen, dan krijg je een bericht over waar je pakket is bezorgd. Heb je de PostNL-app? Daarmee kun je ook zien waar je pakket is.

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?


Wij staan achter onze producten. Ben jij niet tevreden met jouw bestelling? Dan horen wij graag hoe wij jou tevreden kunnen stellen.
En anders: Niet Goed is Geld Terug.
Je kan de bestelling binnen 30 dagen retourneren en wij verzekeren dat het aankoopbedrag binnen één week op jouw rekening staat.

Retourneren is makkelijk, volg hiervoor de onderstaande stappen:



Stap 1
Vraag het retourformulier aan via info@wevegoods.com of schrijf zelf de herroepingsmededeling en voeg deze in het retourpakket.



Stap 2
Vul het formulier in en print deze uit of schrijf zelf.
Via het formulier kunt u de reden voor de retour kan aangegeven en anders zelf opstelling in uw mededeling.

Stap 3
Stuur de bestelling op.
Stuur het product samen met het ingevulde retourformulier of mededeling naar het onderstaande adres op. Een retourzending dient te zijn voorzien van een track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de zending.

Retouradres:
WeveGoods Retouren, Kleine Esch 1020, 2841 MK Moordrecht, Nederland

Stap 4
Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Retour voorwaarden

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
 

Kan ik mijn product ruilen?


Wens je toch een andere kleur of een ander product? Vraag via ons contactformulier aan en vink het vakje ruilen aan, in het vakje toelichting kan je de juiste kleur of het gewenste product aanvragen.

Reviews

Wie kan een review achterlaten?

Op onze website kan iedereen een review achterlaten. Er wordt altijd gekeken of de reviews "echt" zijn. Met “echt” bedoelen we dat alleen klanten die een aankoop hebben gedaan, een review kunnen plaatsen!

Hoe wordt de echtheid gegarandeerd?

Echtheid van onze reviews wordt gegarandeerd aan de hand van het e-mailadres gekoppeld aan de review en bij twijfel vragen wij het ordernummer. Worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst op de website? Iedere ontvangen review, positief of negatief, wordt op de website geplaatst.

Worden er betaalde reviews op de website geplaatst?

Er worden geen kortingen gegeven om positieve reviews te ontvangen, ook betalen wij klanten niet om reviews te schrijven.

Andere vraag?

Neem dan contact met ons op!