Garantie

Welk garantie termijn hanteren wij?
Als je een bestelling plaatst bij Brisby mag je er vanuit gaan dat het een product is waarvan je kan verwachten dat de kwaliteit top is. Op ieder product geldt een wettelijke garantie wat inhoudt dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten, onze verkopersgarantie is daarom minimaal 2 jaar.

Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Garantieverlenging
Bij Brisby is het mogelijk om aanvraag te doen voor garantieverlening, via het onderstaande formulier kan je binnen een half jaar na aankoop de garantie verlengen van 2 naar 3 jaar. Gaat een product defect binnen deze garantietermijn? Neem dan contact op met de klantenservice!

    Het aangekochte product is defect/beschadigd, wat moet ik doen?
    Soms komt het helaas voor dat jouw product defect is of beschadigd is. Daarom willen we graag voor je kijken wat we kunnen doen. Wat moet je doen?

    • Maak een foto van het defect en/of beschadiging.
    • Mail ons een foto inclusief ordernummer en een toelichting naar info@wevegoods.com

    Wij zullen binnen 2 werkdagen contact opnemen om het probleem op te lossen.

    Hoe pak ik mijn product in om het op te sturen voor reparatie?
    Om ervoor te zorgen dat het product goed bij ons aankomt, raden wij je aan om een stevige verpakking te gebruiken. Vaak kun je bij de supermarkt een gratis doos halen of je kan de verzendzak gebruiken waarin het artikel geleverd is. Zorg ervoor dat de doos of zak goed is dichtgeplakt en vergeet de pakbon niet bij te voegen.