Veelgestelde Vragen

BESTELLEN EN BETALEN

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen volg je deze stappen:

  1. Shop online en bestel de gewenste artikelen.
  2. Ga naar afrekenen en vul de gevraagde gegevens in.
  3. Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland hanteren wij gratis verzending! Voor bestellingen binnen België hanteren wij €3,99 verzendkosten.

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Onze webshop accepteert betalingen via iDeal, PayPal of Bancontact. Bij de laatste stap van het bestelproces komen deze opties beschikbaar en jij kan zelf de gewenste betaalmethode kiezen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Indien de betaling al heeft plaatsgevonden kunnen wij aan de inhoud van het pakket helaas niks meer wijzigen, dit omdat het pakket direct het verwerkingsproces in gaat.

 

Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief btw.

 

BEZORGEN EN RETOURNEREN

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, wij verzenden al onze pakketten binnen 24 uur! Zo zorgen wij dat jij jouw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst mag nemen! Wij hanteren hierdoor een levertermijn van 2 tot uiterlijk 3 werkdagen binnen Nederland en België.

Met welke bezorgservice verzenden jullie?
Postpakketjes binnen Nederland en België worden verzonden met PostNL. De track en trace zal worden verstuurd op het moment dat wij het pakket hebben overgedragen aan PostNL.

Kan ik mijn product ruilen?
Wens je toch een andere kleur of een ander product? Vraag via ons contactformulier aan en vink het vakje ruilen aan, in het vakje toelichting kan je de juiste kleur of het gewenste product aanvragen.

Wat als je niet thuis bent?
Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geeft PostNL het af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Als wij je e-mailadres hebben ontvangen, dan krijg je een bericht over waar je pakket is bezorgd. Heb je de PostNL-app? Daarmee kun je ook zien waar je pakket is.

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?
Wij staan achter onze producten, ben jij niet tevreden met jouw bestelling? Dan horen wij graag hoe wij jou tevreden kunnen stellen.
En anders: Niet Goed is Geld Terug.
Je kan de bestelling binnen 30 dagen retourneren en wij verzekeren dat het aankoopbedrag binnen één week op jouw rekening staat.

Voor ons retour beleid, lees je meer op deze pagina.

Retourneren is makkelijk, volg hiervoor de onderstaande stappen:

Stap 1: Vraag het retourformulier aan via info@wevegoods.com of schrijf zelf de herroepingsmededeling en voeg deze in het retourpakket.

Stap 2: Vul het formulier in en print deze uit of schrijf zelf.
Via het formulier kunt u de reden voor de retour kan aangegeven en anders zelf opstelling in uw mededeling.

Stap 3: Stuur de bestelling op.
Stuur het product samen met het ingevulde retourformulier of mededeling naar het onderstaande adres op. Een retourzending dient te zijn voorzien van een track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de zending.

Retour Wevegoods
Kampenringweg 17
2803 PE Gouda

Stap 4: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.


Retour voorwaarden:
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
 

Reviews

Wie kan een review achterlaten?

Op onze website kan iedereen een review achterlaten. Er wordt altijd gekeken of de reviews "echt" zijn. Met “echt” bedoelen we dat alleen klanten die een aankoop hebben gedaan, een review kunnen plaatsen!

Hoe wordt de echtheid gegarandeerd?

Echtheid van onze reviews wordt gegarandeerd aan de hand van het e-mailadres gekoppeld aan de review en bij twijfel vragen wij het ordernummer.

Worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst op de website?

Iedere ontvangen review, positief of negatief, wordt op de website geplaatst.

Worden er betaalde reviews op de website geplaatst?

Er worden geen kortingen gegeven om positieve reviews te ontvangen, ook betalen wij klanten niet om reviews te schrijven.

In welke gevallen wordt een review niet geplaatst?

In principe wordt iedere review geplaatst. Tenzij het volgende:

  • Schadelijke en/of illegale inhoud
  • Persoonlijke informatie
  • Promotionele inhoud
  • Ongepast taalgebruik
  • Geschreven zonder aankoop

 

Klachten

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken je om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden.

Je kunt dit doen door contact met ons op te nemen op te nemen. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld indien van toepassing het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum.

Naar contact

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht ingediend? Binnen uiterlijk 14 dagen wordt er inhoudelijk op de klacht gereageerd. 

Geschillencommisies

De Geschillencommissie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

Europees ODR Platform

Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Thuiswinkel

Voor consumenten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel. Consumenten kunnen hiervoor terecht bij www.sgc.nl.