Veelgestelde Vragen
BESTELLEN EN BETALEN
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen volg je deze stappen:
- Shop online en bestel de gewenste artikelen.
- Ga naar afrekenen en vul de gevraagde gegevens in.
- Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen vanaf €60 (inclusief btw) zijn bij ons gratis, bij bestellingen onder de €60 hanteren wij verzendkosten van €4,99 (inclusief btw).
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Onze webshop accepteert betalingen via iDeal, Bancontact een bankoverschrijving of PayPal. Bij de laatste stap van het bestelproces komen deze opties beschikbaar en jij kan zelf de gewenste betaalmethode kiezen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Indien de betaling al heeft plaatsgevonden kunnen wij aan de inhoud van het pakket helaas niks meer wijzigen, dit omdat het pakket direct het verwerkingsproces in gaat.
BEZORGEN EN RETOURNEREN
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, wij verzenden al onze pakketten binnen 24 uur! Zo zorgen wij dat jij jouw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst mag nemen! Wij hanteren hierdoor een levertermijn van 2 tot uiterlijk 3 werkdagen binnen Nederland en België.
Met welke bezorgservice verzenden jullie?
Postpakketjes binnen Nederland en België worden verzonden met PostNL. De track en trace zal worden verstuurd op het moment dat wij het pakket hebben overgedragen aan PostNL.
Kan ik mijn product ruilen?
Wens je toch een andere kleur of een ander product? Vraag via ons contactformulier aan en vink het vakje ruilen aan, in het vakje toelichting kan je de juiste kleur of het gewenste product aanvragen.
Hoe stuur ik mijn bestelling terug?
Wij staan achter onze producten, ben jij niet tevreden met jouw bestelling? Dan horen wij graag hoe wij jou tevreden kunnen stellen.
En anders: Niet Goed is Geld Terug.
Je kan de bestelling binnen 14 dagen retourneren en wij verzekeren dat het aankoopbedrag binnen één week op jouw rekening staat.
Retourneren is makkelijk, volg hiervoor de onderstaande stappen:
Stap 1: Vraag het retourformulier aan via info@wevegoods.com.
Stap 2: Vul het formulier in en print deze uit.
De reden voor de retour kan aangegeven worden op het formulier.
Stap 3: Stuur de bestelling op.
Stuur het product samen met het ingevulde retourformulier naar het onderstaande adres op. Een retourzending dient te zijn voorzien van een track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de zending.
Retour Wevegoods
Koningin Wilhelminastraat 86A
2811TW Reeuwijk
Stap 4: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.
Zodra wij het pakketje compleet ontvangen hebben, ontvang je binnen 5 werkdagen jouw aankoopbedrag terug.
Retour voorwaarden:
Producten dienen ongebruikt, in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. De producten mogen geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om de geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.